محمد آصف محسنی

تبلیغ در فضای مجازی

تبلیغ در فضای مجازی

محمد آصف محسنی

امید به آینده بهتر و عدالت پایدار با ظهور صاحب الامر (عج) و احقاق حقوق پایمال شده گان!.

اشک در چشمان من طوفان غم دارد هنوز = خنده بر لب میزنم تاکس نفهمد راز من.!

طرح وهابیت برای نبش قبر پیامبر (ص)

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

وهابیون، بی شرمی و قباحت را به آخر رسانده اند

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی اعلام کرد که وهابیون عربستان سعودی طرحی مبنی بر نبش قبر پیامبر(ص) و انتقال پیکر ایشان به قبرستان بقیع را در دست دارند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، بارگاه حضرت محمد (ص) آخرین پیامبر خدا در مدینه هر سال زیارتگاه میلیون‌ها مسلمان است و دومین مکان مقدس بعد از کعبه برای مسلمانان عنوان شده است. وهابیون سعودی طرحی جنجالی را ارایه داده‌اند که براساس آن پیکر پیامبر اسلام (ص) از آرامگاهش در مسجد النبی به قبرستان بقیع منتقل شود.

از آنجا که وهابی‌ها با ساختن بارگاه و مقبره مخالف هستند و آن را به "شرک قبر" تعبیر می‌کنند، معتقد هستند که پیکر پیامبر (ص) نیز باید به طور ناشناس در قبرستان بقیع دفن شود تا مردم برای زیارت به بارگاه ایشان نروند.

هرچند هنوز معلوم نیست که مقامات عربستان که خود را خادمان مسجد نبوی می دانند، با این ایده موافقت خواهند کرد یا خیر؟ اما آنچه تاکنون دولت عربستان سعودی بارها تاکید کرده این است که هرگونه طرح توسعه مناطق مقدس باید با نهایت "جدیت و هوشیاری" انجام شود.

در این شکی نیست که وهابیت ساخته و پرداخته روباه پیر استعمار انگیس است و براساس خاطراتی که مستر همفر جاسوس انگیس در خاورمیانه از خود به جای گذاشته، طرح تخریب حرم نبوی یکی از شروط انگلیس برای به رسمیت شناختن آل سعود بوده است.

آنها می خواهند تا تمامی آثار صدر اسلام به ویژه آثار و قبور صحابه از بین برود تا نسل بعدی مسلمانان دیگر نشانی از اسلام نداشته باشند. وهابیون که فقط خود را مسلمان می دانند و به بهانه های واهی دیگر مذاهب را تکفیر می کنند، با فتاوای مضحک خود مسخره عام و خاص هستند.

اکنون نیز هدف وهابی‌ها ممانعت از حضور زایران در اطراف بارگاه پیامبر است چرا که آن‌ها براساس اراجیفی که اعتقاد خود می دانند، معتقدند این کار شرک و ممنوع می‌باشد و تنها راه برای ممانعت از حضور مردم در بارگاه پیامبر انتقال پیکر ایشان به قبرستانی دیگر است.

پیش از این وهابیت خبیث با تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و حمله به اماکن مذهبی و مقدس مذاهب دیگر مسلمانان و کشتار بی رحمانه بسیاری از اهل تسنن و تشیع، اثبات کرده اند که برای برآورده شدن خواسته ی اربابان غربی خود حاضر هستند هر اقدام شنیعی را انجام دهند. اما این بار همه سران وهابیت که این روزها سرگرم حمایت شدید از گروه تکفیری داعش هستند، باید بدانند اگر چنین اتفاتی رخ دهد مسلمانان سراسر جهان شوکه خواهند شد و بی‌تردید خشم عمومی را شاهد خواهند بود.

نظرات  (۱)

سلام
من در انتخاب گیر کردم میشه راهنماییم کنی؟
در نظرات بگو

http://net-farsi.blog.ir/1393/06/11/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
پاسخ:
سلام
دوست عزیز! در انتخاب چه گیر کرده ای؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی