محمد آصف محسنی

تبلیغ در فضای مجازی

تبلیغ در فضای مجازی

محمد آصف محسنی

امید به آینده بهتر و عدالت پایدار با ظهور صاحب الامر (عج) و احقاق حقوق پایمال شده گان!.

اشک در چشمان من طوفان غم دارد هنوز = خنده بر لب میزنم تاکس نفهمد راز من.!

حدیث روز: سه نصیحت زیبا از امام رضا علیه‌السلام

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ق.ظ

امام هشتم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام فرمودند: مومن کسى است که هرگاه نیکى کند، از عمل خود خوشحال شود، و هر گاه از او عمل بدى سر زد، استغفار کند. مسلمان کسى است که مسلمانان از دست و زبان او در آسایش باشند. از ما نیست کسى که همسایگانش از آزار او در امان نباشند.

متن حدیث:

المؤمن الذی إذا أحسن استبشر و إذا أساء استغفر و المسلم الذی یسلم المسلمون من لسانه و یده و لیس منا من لم یأمن جاره بوائقه.

«وسایل‌، جلد 8، صفحه 488»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
mohammad asaf mohseni

امام رضاء (ع)

نصیحت

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشی عزیزم
من ملیکا هستم
وبلاگ خیلی زیبایی داری واقعا ازش خوشم اومد
شیفته سلیقت و ترکیب بندیت شدم
خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی باحاله
منم یه سایت دارم تازه زدمش
به من افتخار میدی با هم تبادل لینک کنیم ؟؟
این ادرس لینک دونی منه http://toopgozar.ir/
برو لینکتو خودکار ثبت کن الان برو ها تنبلیت نیادا
من از وبلاگت خیلی خوشم اومده بعد یه مدت میزارمش تو لینک های ویژه یا صفحه اصلی
به سایتمم که ادرسش اینه http://www.toopgozar.com/
سر بزنو یه نظر در مورد سایتم بده
راستی اگه خاستی بیایی تو سایتم نویسندگی کنی
بهم بگو تا راهنمایت کنم اخه سلییقت عالیه
باز هم بهت سر میزنم
پاسخ:
دوست عزیز! از اظهار نظرات متشکرم . در آینده در ارتباط می شویم!
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۹ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی